Wpłat należy dokonywać na konto:
34 1020 3639 0000 8002 0077 3358 (PKO Bank Polski)
Miasteczko Westernowe „Mrongoville” sp.z o.o.
ul. Kopernika 11
11-700 Mrągowo
NIP: 742-21-72-388
W tytule wpłaty bądź przelewu proszę o podanie następujących informacji:
– Zadatek za pobyt w dniach… (termin rezerwacji),
– Określenie typu rezerwacji lokalu (np. Pokój Gościnny, Domek, Pokój, Budynek)
– Imię i Nazwisko osoby, na którą została dokonana rezerwacja wstępna,
– Liczba osób korzystająca z noclegu.
np. Zadatek,16-18.04.2021, domek, Jan Kowalski + 4 osoby
REGULAMIN MIASTECZKO WESTERNOWE MRONGOVILLE SP. Z O.O.
1. Niniejszy regulamin
określa zasady świadczenia Usług przez Usługodawcę, prawa
i obowiązki Usługodawcy i Usługobiorców związane ze świadczeniem Usług
hotelowych oraz usług dodatkowych, zasady ochrony danych osobowych osób
fizycznych z nich korzystających oraz zasady wyłączania odpowiedzialności
Usługodawcy z tytułu świadczenia Usług.
2. Regulamin został umieszczony przez Usługodawcę na stronie www Usługodawcy
w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści
Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się
Usługobiorca.
3. Niniejszy regulamin na służyć do zapewnienia spokojnego i bezpiecznego
pobytu naszych gości.
I. Postanowienia ogólne
1. Użyte w niniejszym Regulaminie terminy oznaczają:
a. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń
informatycznych
i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także
wysyłanie
i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla
danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w rozumieniu prawa
telekomunikacyjnego,
b. umowa zawarta na odległość – umowę zawartą z konsumentem w ramach
zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej
obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków
porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie,
c. Środki komunikacji elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia
teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające
indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji
danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę
elektroniczną,
d. Usługodawca : Miasteczko Westernowe Mrongoville Sp. z o.o. ul. Kopernika 11,
11-700 Mrągowo, NIP: 7422172388, REGON: 280300127, KRS nr 0000306652 Prowadzący
Miasteczko Westernowe Mrongoville ul. Młynowa 50, 11-700 Mrągowo. Usługobiorca
– podmiot będący osobą fizyczną, osobą prawną albo jednostką organizacyjną nie
posiadającą osobowości prawnej, korzystający z usług Usługodawcy, Usługobiorca
może być jednocześnie Gościem,
e. Gość – osoba korzystająca z usług hotelowych lub dodatkowych ofertowanych
przez Miasteczko Westernowe Mrongoville. Osoba ta może być jednocześnie
Usługobiorcą,
f. Formularz rejestracji – formularz internetowy zamieszczony na stronach
Usługodawcy, wykorzystywany do rejestracji Usługobiorcy w systemie,
g. Rezerwacja on-line – rezerwacja usług hotelowych dokonywana w systemie w
czasie rzeczywistym za pomocą znajdującego się na stronie www.mrongoville.pl
silnika rezerwacyjnego (Internet Booking Engine),
h. Dokument autoryzacyjny – dokument przesyłany Usługobiorcy przez Usługodawcę,
w postaci elektronicznej, określający szczegółowe warunki rezerwacji, w tym:
dane o długości pobytu, wysokości należności za rezerwowany pobyt oraz
określający termin wpłaty bezzwrotnej przedpłaty (bezzwrotnego zadatku) za
pobyt w Miasteczko Westernowe Mrongoville. Akceptacja dokumentu autoryzacyjnego
następuje poprzez dokonanie przez Usługobiorcę wpłaty na rzecz Usługodawcy
kwoty wskazanej w dokumencie autoryzacyjnym, z którą to chwilą dochodzi
pomiędzy Usługobiorcą i Usługodawcą do zawarcia umowy o świadczenie określonych
w dokumencie autoryzacyjnym usług hotelowych lub usług dodatkowych ofertowanych
przez Usługodawcę.
2. Usługobiorca przed skorzystaniem z usług świadczonych przez Usługodawcę, w
tym przy użyciu strony WWW i silnika rezerwacyjnego, zobowiązany jest zapoznać
się z niniejszym Regulaminem i potwierdzić, że akceptuje jego warunki.
II. Sposób dokonania
rezerwacji
1. Celem dokonania rezerwacji on-line, za pośrednictwem systemu
teleinformatycznego , którym posługuje się Usługodawca, niezbędne jest
skorzystanie z powszechnie używanych przeglądarek internetowych.
2. Prawidłowe korzystanie z usług świadczonych przez Usługodawcę za pomocą
Serwisu teleinformatycznego możliwe jest po włączeniu w używanej przez
Usługobiorcę przeglądarce internetowej opcji akceptowania plików „cookies” oraz
wyłączeniu blokady wyskakujących okienek pop-up.
3. Usługodawca świadczy usługi na rzecz Usługobiorcy w zakresie i na warunkach
określonych w niniejszym regulaminie.
4. Usługobiorca zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego regulaminu.
5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych
systemu teleinformatycznego, mogących powodować czasowe utrudnienia lub
uniemożliwienie Usługobiorcom korzystania z Serwisu teleinformatycznego.
6. Rezerwacji pobytu można dokonać poprzez:
a. stronę internetową Ośrodka i silnik rezerwacyjny (Internet Booking Engine)
znajdujący się na stronie internetowej Usługodawcy,
b. wypełnienie i podpisanie formularza rezerwacji na stronie internetowej Miasteczka
Westernowego Mrongoville i przesłanie go do Ośrodka drogą elektroniczną,
c. złożenie zamówienia na pobyt w Miasteczku w formie pisemnej drogą
elektroniczną (e-mail),
d. telefoniczne złożenie rezerwacji,
e. osobiste, pisemne potwierdzenie rezerwacji w recepcji tzw. bezpośrednia
rezerwacja „z ulicy”.
III. Proces rezerwacji
1. Rezerwacji on-line dokonuje się poprzez wykonanie zaleconych przez
automatyczny system rezerwacyjny czynności, wypełnienie formularza
rejestracyjnego oraz dokonanie wymaganej przedpłaty bezzwrotnej lub całości
kwoty w zależności od wybranej oferty.
2. Za skutki wynikłe z podania nieprawidłowych danych przez Usługobiorcę w
formularzach, całkowitą odpowiedzialność ponosi Usługobiorca.
3. Ceny przedstawione w systemie podane są za pokoje gościnne, domki/budynki
mieszkalne za 1 dobę hotelową. Ceny zawierają podatek VAT. Mogą obejmować
również inne świadczenia.. Jeśli oferta obejmuje śniadanie lub inne dodatkowe
usługi, to taka informacja jest podana w opisie ceny wyświetlanej w systemie
podczas dokonywania rezerwacji. Za usługi nieobjęte zamówieniem (np. dodatkowe
usługi gastronomiczne, sprzęty rekreacyjne, pobyt zwierząt) należność musi
zostać uregulowana na miejscu przez Gościa.
4. Jednostką płatniczą jest złoty polski (PLN).
5. W przypadku płatności przelewem wszelkie opłaty za jego dokonanie ponosi
Usługobiorca.
6. Po dokonaniu rezerwacji w sposób określony w części II ust. 6 lit. b-e
powyżej, Miasteczko prześle, na wskazany przez Usługobiorcę adres e-mail,
dokument autoryzacyjny- tzw. potwierdzenie rezerwacji systemowej z nadanym
indywidualnym numerem, określający każdorazowo wartość oferty za pobyt, termin
pobytu, wysokość wymaganego bezzwrotnego zadatku (bezzwrotnej przedpłaty) za
rezerwowany pobyt, którego akceptacja następuje poprzez dokonanie wpłaty
wskazanej w Dokumencie autoryzacyjnym jako kwota pieniężna.
7. Zadatek musi wpłacony być w przeciągu 48 h od otrzymania dokumentu
autoryzacyjnego na adres email z podanym w tytule numerem rezerwacji.
IV. Cena za usługi
hotelowe oraz usługi dodatkowe
Cennik usług noclegowych/pokoi/pakietów pobytowych / ofert specjalnych/ Miasteczka
Westernowego Mrongoville dostępny jest na stronie internetowej www.mrongoville.pl,
zawierający ceny aktualne w dacie dokonywania rezerwacji oraz w tzw. silniku
rezerwacyjnym, także dostępnym na stronie internetowej www.mrongoville.pl. Ceny
dostępne na stronie internetowej podane są za pokój/domek/budynek mieszkalny za
jedną dobę hotelową (silnik rezerwacyjny) lub za tzw. pakiet pobytowy / oferta
specjalna, która zawiera cenę ze śniadaniem, obiadokolacją z dodatkowymi
usługami lub bez nich. Ceny mogą zawierać również inne świadczenia,
wyszczególnione w opisie oferty np.: sprzęty rekreacyjne, ognisko, grill. Jeśli
dana oferta zawiera śniadanie lub obejmuje inne dodatkowe usługi, to taka
informacja jest podana w opisie ceny wyświetlanej w systemie podczas
dokonywania rezerwacji lub w Dokumencie autoryzacyjnym wysłanym do
Usługobiorcy.
Cennik usług gastronomicznych i napojów znajduje się w Restauracji El Dorado.
V. Dokonywanie płatności
i wystawienie faktury
1. Płatności realizowane są bezpośrednio w trakcie procesu rezerwacji on-line.
Dokonanie płatności w określonym terminie jest warunkiem jej potwierdzenia, o
czym Usługobiorca zostaje poinformowany. Rezerwacja uważana jest za dokonaną
wyłącznie po dokonaniu przedpłaty (zadatku bezzwrotnego) w wysokości ustalonej
przez Usługodawcę. Wysokość przedpłaty określona jest w warunkach wybranej
oferty cenowej.
2. Usługobiorca rezerwujący pokój może uiścić kwotę z tytułu bezzwrotnej
przedpłaty (bezzwrotnego zadatku), o którym mowa wyżej w formie przelewu
bankowego, e-przelewu, gotówki lub w formie obciążenia karty kredytowej za
pisemną zgodą Usługobiorcy przesłanej w formie elektronicznej.
3. Bezzwrotna przedpłata (bezzwrotny zadatek) winien być wpłacony w terminie
określonym w Dokumencie autoryzacyjnym nie później niż 48 h od otrzymania
potwierdzenia rezerwacji z indywidualnym numerem rezerwacyjnym.
4. Autoryzację kart kredytowych oraz rozliczenie płatności obsługuje podmiot
zewnętrzny poprzez bezpośrednie połączenie z serwerem agenta rozliczeniowego
kart płatniczych.
5. Za datę dokonania płatności uznaje się datę uznania na rachunku bankowym Miasteczko
Westernowe Mrongoville Sp. z o.o.
6. Usługodawca wystawia
faktury VAT zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa podatkowego.
Jeżeli Usługobiorca życzy sobie fakturę VAT na dane firmowe, winien przesłać
wiadomość email nie później niż 24 h od momentu przesłania zadatku na wskazany
numer konta, z danymi podmiotu do recepcji obiektu na adres: rezerwacje@mrongovillepl.
7. W przypadku osobistego wynajmu pokoju hotelowego bezpośrednio na terenie Miasteczka
(tzw. rezerwacji bezpośredniej z ulicy), Miasteczko zastrzega sobie prawo do
bezpośredniego pobrania bezzwrotnego zadatku (lub bezzwrotnej przedpłaty)
poprzez :
a) obciążenie karty kredytowej lub debetowej w chwili meldunku Gościa (w
obecności Gościa), jeżeli płatność za pobyt ma zostać dokonana przy użyciu
karty płatniczej.
b) W przypadku płatności gotówkowej, należność za pobyt zostaje uiszczona z
góry. W takiej sytuacji ma również zastosowanie forma „bezzwrotnej przedpłaty”.
8. Rachunek za pobyt powinien zostać uregulowany z góry lub przed planowanym
terminem zakończenia pobytu, aczkolwiek z zastrzeżeniem, że okres rozliczeniowy
jest nie dłuższy niż 7 dni. Usługobiorca rezerwujący pobyt dłuższy niż 7 dni
jest zobowiązany do uregulowania należności za wykorzystany pobyt i usługi nie
później niż 7 dnia od daty rozpoczęcia pobytu.
9. Usługodawca, w uzasadnionych przypadkach, zastrzega sobie prawo żądania
podwyższenia wysokości zabezpieczenia kredytowego na karcie kredytowej
Usługobiorcy względnie uregulowanie należności za pobyt w Miasteczku we
wcześniejszym terminie.
10. Korzystanie przez Usługobiorcę z dodatkowych świadczeń na zasadach tzw.
„kredyt Hotel” umożliwiającego dokonywanie zamówień kredytowych („rachunek na
pokój”) na usługi towarzyszące pobytowi gościa, może nastąpić wyłącznie po
przekazaniu Recepcji numeru karty płatniczej gościa z datą jej ważności z
jednoczesną zgodą gościa na jej obciążenie lub jej preautoryzację. „Kredyt
Hotel” może również zostać otwarty w przypadku złożenia w recepcji obiektu
depozytu gotówkowego – do wysokości złożonego depozytu. Naliczanie wartości
zamawianych usług w Miasteczku następuje zgodnie z obowiązującym w dacie
dokonania zamówienia Cennikiem usług hotelowych, usług rekreacyjnych, usług
gastronomicznych.
11.Akceptowane karty płatnicze: Visa, Master Card, Maestro.
VI. Potwierdzenie
rezerwacji
a) Rezerwację uważa się za dokonaną z chwilą nadania przez system rezerwacji
on-line indywidualnego numeru rezerwacji przesłanego na adres email
Usługobiorcy lub w chwili otrzymania przez gościa pisemnego potwierdzenia
dokonanej rezerwacji, z nadanym indywidualnym numerem rezerwacji od Recepcji Miasteczka,
z zastrzeżeniem postanowień pkt VI b-d poniżej.
b) Rezerwację uznaje się za GWARANTOWANĄ z chwilą zrealizowania przez
Usługobiorcę bezzwrotnej przedpłaty (bezzwrotnego zadatku) za pobyt w Ośrodku,
zgodnie z deklarowanym czasem pobytu w wybranym terminie, w przeciągu 48 h na
wskazany numer konta bankowego Miasteczko Westernowe Mrongoville Sp. z o.o.
Zapłata za pobyt może zostać dokonana gotówką, przelewem bankowym oraz poprzez
ściągnięcie środków pieniężnych z karty kredytowej za zgodą Gościa.
c) Dodatkowo system rezerwacji on-line generuje automatycznie potwierdzenie
e-mailem wysyłane na adres Usługobiorcy podany w formularzu.
d) Brak wpłaty bezzwrotnego zadatku w terminie określonym w Dokumencie
autoryzacyjnym, nie później niż 48h od otrzymania potwierdzenia rezerwacji
drogą email, uznaje się za rezygnację Usługobiorcy z rezerwacji usług
hotelowych oraz skutkuje przyjęciem, że pomiędzy stronami nie doszło do
skutecznego zawarcia umowy o świadczenie usług hotelowych, co jest jednoznaczne
z anulacją rezerwacji z systemu rezerwacyjnego Ośrodka.
VII. Warunki zmian i
anulacji rezerwacji.
Wyjątkowo – za pisemną zgodą Usługodawcy – istnieje możliwość zmiany lub
anulowania rezerwacji, jednakże wyłącznie z ważnych powodów, uzasadnionych i
udokumentowanych przez Gościa pisemnie.
Warunki anulowania
rezerwacji:
1. W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu do 14 dni przed data
rozpoczęcia pobytu w Ośrodku, wpłacony zadatek w wysokości 50 % wartości rezerwowanego
pobytu jest zwracany w przypadku rezerwacji zwrotnej.
2. W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu na 14 dni lub mniej przed
data rozpoczęcia pobytu w Ośrodku, wpłacony zadatek w wysokości 50 % wartości
rezerwowanego pobytu nie jest zwracany w przypadku rezerwacji zwrotnej.
3. W przypadku rezygnacji z zarezerwowanej oferty specjalnej lub pakietowej
wpłacony zadatek w wysokości 50% kwoty wycenionego pobytu nie jest zwracany.
4. W przypadku rezygnacji z zarezerwowanej oferty bezzwrotnej lub oferty dnia,
wpłacony zadatek w wysokości 100% kwoty wycenionego pobytu nie jest zwracany.
5. W przypadku nie zameldowania się Gościa w dacie rozpoczęcia pobytu zwanym
dalej „No Show’’ bez anulowania rezerwacji w formie pisemnej lub nie
poinformowania recepcji Obiektu o zmianie daty przybycia, Obiekt zastrzega
sobie prawo do sprzedaży pokoju/ pokoi na który był nie dojazd czyli No show na
dalszą część pobytu po drugiej dobie hotelowej , o ile pobyt jest dłuższy niż
jedna doba hotelowa, przyjmując koniec doby hotelowej zgodnie z godzina
wymeldowania ( do godz. 12.00). Wpłacony zadatek nie jest zwracany.
Wniosek o anulowanie rezerwacji może być zgłoszony w formie pisemnej przesłanej
pocztą elektroniczną na adres rezerwacje@mrongoville.pl.
W odniesieniu do rezerwacji dotyczących okresu szczególnego zainteresowania
pobytami ( ofert specjalnych, rezerwacje w sezonie wysoki: lipiec , sierpień) Miasteczko
Westernowe Mrongoville zastrzega sobie możliwość wprowadzenia w Dokumencie
Autoryzacyjnym odmiennych warunków anulowania rezerwacji, a nawet całkowitego
wyłączenia możliwości złożenia wniosku o anulowanie rezerwacji.
VIII. Warunki zawierania
i rozwiązywania umów.
1. Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług hotelowych przez
Usługodawcę określone są wyczerpująco w niniejszym regulaminie, poza tymi
wypadkami rozwiązanie umowy możliwe jest wyłącznie za porozumieniem stron,
dokonanym pod rygorem nieważności na piśmie.
2. Usługobiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji usługi
hotelowej, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) (“Ustawa o Prawach Konsumenta”).
IX. Ochrona danych
osobowych
1. Za pośrednictwem strony internetowej www.jablon-resort.pl zbierane są dane
poprzez wypełnienie formularzy. Formularz zawiera pola wymagane, których
uzupełnienie jest niezbędne i pola dodatkowe, które mogą być wypełnione przez
Usługobiorcę. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z
funkcji konkretnego formularza.
2. Dane przechowywane są i przetwarzane przez Usługodawcę na zasadach
określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych, Ustawie o świadczeniu usług
drogą elektroniczną.
3. Usługobiorca posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich
poprawiania, zmiany i usuwania.
4. Podanie danych osobowych przez Usługobiorcę jest całkowicie dobrowolne, przy
czym odmowa ich podania w określonych wypadkach może uniemożliwić zawarcie
umowy.
5. Usługodawca informuje, że na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 3 ustawy o
ochronie danych osobowych ma prawo do przetwarzania danych osobowych
Usługobiorcy zgodnie i w zakresie określonym w/w ustawą w celach związanych z
realizacją rezerwacji on-line w Miasteczku Westernowym Mrongoville. Usługodawca
będzie otrzymywał przedmiotowe informacje poprzez rejestrację lub logowanie się
do systemu.
6. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), informujemy Administratorem danych
osobowych jest: Miasteczko Westernowe Mrongoville Sp. Z o.o. Usługobiorcy
przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania lub
usunięcia.
X. Tryb postępowania
reklamacyjnego
1. Reklamacje mogą być składane z tytułu:
a) Niedotrzymania z winy Usługodawcy określonego w umowie terminu rozpoczęcia
świadczenia usług na rzecz Usługobiorcy,
b) Niewykonania, nienależytego wykonania usług lub wadliwego ich rozliczenia.
2. Reklamację można wnieść w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym usługa
była wykonana lub miała być wykonana.
3. Reklamacja powinna:
a) zostać złożona na adres siedziby Usługodawcy na adres korespondencyjny
spółki lub mailowo na adres: rezerwacje@mrongoville.pl,
b) zawierać przyczynę złożenia reklamacji oraz określać zakres żądania
Usługobiorcy,
c) zostać podpisana oraz zawierać aktualne dane Usługobiorcy.
XI. Dodatkowe ważne
informacje:
1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00
2. Doba hotelowa kończy się o godzinie 11.00 w przypadku grup zorganizowanych,
3. Doba hotelowa kończy się o godzinie 12.00 w przypadku gości indywidualnych.
4. Sprzątanie dzienne nie odbywa się w cenie noclegu. Sprzątanie dodatkowo
płatne.
5. Wymiana ręczników odbywa się po 3 dobie pobytu, zakładając że pobyt obejmuje
więcej niż 4–7 noclegów. Powyżej 7 dób hotelowych wymiana ręczników/pościeli
odbywa się nie częściej niż 1 raz w tygodniu. Sprzątanie odbywa się nie
częściej niż 1 raz w tygodniu.
6. Dodatkowe sprzątanie oraz wymiana pościeli możliwe jest po zgłoszeniu na
recepcji obiektu do godziny 12.00, które może skutkować naliczeniem dodatkowej
opłaty w wysokości 50 zł za pokój/domek. Sprzątanie budynków zarezerwowanych w
całości ustalane indywidualnie.
7. Sprzątanie dzienne pokoju podczas pobytu ze zwierzęciem nie odbywa się w
cenie noclegu.
8. W przypadku wystąpienia usterek technicznych wykonanie niezbędnej naprawy
urządzeń nastąpi podczas nieobecności gościa , a w jego obecności tylko wówczas
gdy wyrazi takie życzenie. W przypadku usterki, która nie będzie mogła być
usunięta z różnych przyczyn niezależnych od Miasteczka, ośrodek dołoży
wszelkich starań , aby w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny
sposób załagodzić niedogodności.
9. Zgubienie kluczy skutkuje obciążeniem rachunku gościa kwotą 50 zł doliczoną
do rachunku końcowego.
10. Za każdą godzinę opóźnienia w wymeldowaniu, obiekt naliczy Gościa dodatkową
opłatą w wysokości 50 zł/ h/ pokój/domek/budynek mieszkalny brutto.
11. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22.00 do 6.00 na terenie części Miasteczka.
Wyjątkiem mogą być imprezy organizowane na terenie Miasteczka Westernowego
Mrongoville takie jak: przyjęcia weselne i okolicznościowe, koncerty, pikniki, integracje
firmowe lub wieczorki muzyczne.
12. Pobyt zwierząt jest możliwy w Miasteczku po wcześniejszym zgłoszeniu i dodatkowej
opłacie. Koszt pobytu zwierzęcia wynosi 60 zł / zwierzę/bez dodatkowych
świadczeń. Kierownictwo obiektu może odstąpić od pobrania opłaty za pobyt
zwierząt. Pobyt zwierząt ustalany jest indywidualnie i powinien być zgłoszony
przy dokonaniu rezerwacji.
b) Zwierzęta nie mogą przebywać na terenie Restauracji El Dorado oraz innych
budynkach wskazanych przez kierownictwo obiektu.
c) Zwierzęta należy prowadzać na smyczy oraz w kagańcu na terenie Obiektu.
d) Należy sprzątać odchody po swoich zwierzętach.
e) Wszelkie koszty w wyniku zniszczeń przez zwierzęta udomowione należące do
gości przebywających na terenie Miasteczka pokrywa właściciel/ opiekun
zwierzęcia. Obiekt zastrzega sobie prawo do naliczenia osobnej faktury Vat za
zniszczenia na poczet usunięcia szkody.
13. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe oraz przepisy Ppoż. w pokojach/domkach/budynkach
mieszkalnych, w Restauracji El Dorado oraz pozostałych budynkach obowiązuje
bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych .
Obiekt zastrzega sobie prawo do naliczenia kary finansowej w wysokości 100 PLN
za nie przestrzeganie regulaminu oraz dodatkowo do naliczenia kosztów
profesjonalnej usługi sprzątania pokoju z uciążliwego zapachu dymu tytoniowego
lub innej szkody wynikającej z tego tytułu. Kwota kary finansowej zostanie
doliczona do rachunku końcowego gościa.
14. Zabrania się wnoszenia i spożywania wyrobów alkoholowych w pokojach gościnnych/domkach/budynkach
mieszkalnych w Miasteczku Westernowym Mrongoville.
15. W przypadku wyrażenia chęci rezerwacji innej usługi niż hotelowa,
świadczonej przez Miasteczko Westernowe Mrongoville, Usługobiorca prześle
stosowną informację na adres email : rezerwacje@mrongoville.pl. Usługodawca
skontaktuje się z Usługobiorcą niezwłocznie, przesyłając potwierdzenie
rezerwacji terminu oraz godziny realizacji dodatkowych świadczeń i przekaże
niezbędne informacje na ich temat.
17. Obiekt ma prawo do usunięcia gości przebywających na terenie Miasteczka
oraz wypowiedzenia najmu pokoju/domku/budynku mieszkalnego, których zachowanie
jest nie zgodne z regulaminem Miasteczko Westernowe Mrongoville Sp. z. o.o.
oraz których zachowanie jest rażące, agresywne, wulgarne i niewłaściwie
etycznie do obsługi obiektu lub do innych gości, ze skutkiem natychmiastowym
bez możliwości zwrotu wpłaconego zadatku lub całości kwoty w zależności do
warunków wpłaty, uzależnionej od wybranej oferty.
18. Na terenie Miasteczka obowiązuje bezwzględny zakaz rozpalania ognisk oraz
grilla, za wyłączeniem miejsca specjalnie do tego przystosowanego, za zgodą managera
obiektu/ recepcji.
19. Obiekt może odmówić przyjęcia gościa lub jego rezerwacji na pobyt, który
podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w
mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników
przebywających na terenie Miasteczka lub też w inny sposób zakłócił spokojny
pobyt i lub funkcjonowanie gości lub Miasteczka.
20. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy
wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym
przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego. Gość powinien zawiadomić recepcję o
wystąpienie szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
21. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdzającego gościa w
pokoju, będą odesłane na adres wskazany przez gościa na jego koszt. W przypadku
nie otrzymania dyspozycji Ośrodek przechowa te rzeczy przez trzy miesiące od
daty wyjazdu gości.
22. Parking :
a) dla gości korzystających z części hotelowej jest bezpłatny
b) nie jest dozorowany, monitorowany, strzeżony.
c) rezerwacja miejsca parkingowego nie jest konieczna.
d) Miasteczko Westernowe Mrongoville nie ponosi odpowiedzialności za
uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa, jeśli
pozostawiony został w innym miejscu niż parking lub po za terenem należącym do Miasteczko
Westernowe Mrongoville Sp z o.o.
XII. Postanowienia
końcowe
1. Wszelkie ewentualne spory związane z realizowanymi przez Miasteczko
świadczeniami w przypadku niemożności osiągnięcia porozumienia pomiędzy
Usługodawcą a Usługobiorcą, rozstrzyga Sąd właściwy według przepisów
proceduralnych.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy
Kodeksu cywilnego (Dz. U. Z 2017r., poz. 459), Ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (tekst jednolity Dz. U. Z 2016r., poz. 1030 ze zmianami) oraz
innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego
Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do rezerwacji dokonanych przed zmianą Regulaminu
stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez
Gościa.
4. Data opublikowania regulaminu 01. 01. 2023 r.
Dyrektor Zarządu
Miasteczko Westernowe Mrongoville Sp. z o.o.